9005600500 |
Aprofundiment en la pràctica AICLE. Professorat Primària |
2016-2017 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Educació Primària |
|
|
|
11/2/2017 - 31/5/2017 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
CLPA Aprofundiment en la pràctica AICLE. Professorat Primària
|
| |
Inscripció |
09/01/2017 - 19/01/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs telemàtic de 45 hores, organitzat en 6 mòduls i un projecte final on es treballa com integrar l'ensenyament de continguts curriculars i llengua anglesa a través d'estratègies i recursos que són aplicables a diferents àrees.
|
| |
Objectius |
-Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat que imparteix una matèria no lingüística en llengua estrangera.
-Conèixer les bases teòriques i estratègies didàctiques on es recolzen els aprenentatges AICLE
- Facilitar eines i recursos al professorat per poder dissenyar, millorar o adaptar materials AICLE.
-Reflexionar sobre la pròpia pràctica docent com a eina de millora professional
|
| |
Continguts |
- Ensenyament i aprenentatge de continguts d’àrees no lingüístiques en llengua estrangera, focalitzant en l’anàlisi de materials i la seva implementació a l’aula.
- Revisió de les bases teòriques de l’ AICLE (C concepts, 3As, Taxonomia de Bloom, Cummins matrix, scaffolding, interaction, assessment, ..) aplicats a la revisió i anàlisi de materials elaborats pels assistents amb anterioritat al curs, donant eines i estratègies per tal de millorar-los o per elaborar-ne de nous.
-Disseny d'un projecte AICLE, implementació a l'aula i avaluació.
|
| |
Observacions |
Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones participants i formadores en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Participació activa als fòrums i altres activitats col·laboratives
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
Tenir una avaluació positiva de les activitats i tasques encomanades a cada mòdul.
Tenir una avaluació positiva del projecte que s'ha d' implementar a l'aula. Una part d'aquest projecte consistirà en enregistrar en vídeo fragments de les pròpies classes AICLE. (Cal haver previst les autoritzacions dels pares del alumnes que es vulguin gravar).
Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres de centres sostinguts amb fons públics que estan impartint continguts curriculars en llengua anglesa.Cal ser especialista d'anglès o tenir certificat el nivell B2 del MECR o superior.S'ha de consultar aquest QUADRE RESUM i s'ha d'enviar tota la documentació necessària escanejada, a formlle@xtec.cat DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ.
Criteris específics d’adjudicació Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Tipus de vinculació al centre de treball:
1.1.propietari definitiu,provisional o contractat indefinit
1.2.interí
1.3 substitut
2.Nivell de llengua C2,C1 o B2.
3.PAP Percentatge d'aprofitament ponderat sobre els cursos de formació adjudicats.
PREGUNTES MÉS FREQÜENTS (PMF/FAQ)
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|